Курган Николай Борисович

Версия для печати
 
Курган Николай Борисович

Коло наукових інтересів:
теоретичні, експериментальні та техніко-економічні дослідження, пов'язані з розробкою вимог і нормативів для організації швидкісного й високошвидкісного руху поїздів в Україні

Наукові публікації:
монографії
1. Теоретичні основи впровадження високошвидкісного руху поїздів в Україні: монографія / М.Б. Курган, Д.М. Курган; Дніпротр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпро, 2016. – 283 с. ISBN 978-966-8471-78-0
2. Науково-технічне забезпечення залізничного сполучення Україна – Євросоюз: монографія / М. Б. Курган, Д. М. Курган; Дніпротр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпро, Вид-во ПФ «Стандарт-Сервіс».– 2018. – 268 с. ISBN 978-617-7382-13-2/
статті, які включені до наукометричної бази Scopus
1. Kurhan M. The Effectiveness Evaluation of International Railway Transportation in the Direction of «Ukraine – European Union» / M. Kurhan, D. Kurhan // Transport Means. – 2018. – s. 145-150.
2. Kurhan M. Problems of providing international railway transport / M. Kurhan, D. Kurhan // MATEC Web of Conferences 230, 01007 (2018), Transbud-2018, - s. 1-6, doi: 10.1051/matecconf/201823001007
3. Kurhan, M. Providing the railway transit traffic Ukraine–European Union / M. Kurhan, D. Kurhan // Pollack Periodica. – 2019. – Vol. 14 (2). – pp. 27-38. doi: 10.1556/606.2019.14.2.3
4. Černiauskaitė L. Use of Container and Piggyback Services in International Railway Traffic / L. Černiauskaitė M. Kurhan, D. Kurhan // Proceedings of 23rd International Scientific Conference. Transport Means, october 02-04, 2019. Palanda, Lithuania. PART III, – pp. 1439-1444.
5. Kurhan D., Kurhan M. Modeling the Dynamic Response of Railway Track // IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. – 2019. – Vol. 708 (012013). doi: 10.1088/1757-899X/708/1/012013
6. Kurhan M. Use of Container and Piggyback Services in International Railway Traffic / M. Kurhan, L. Černiauskaitė, D. Kurhan // TRANSBALTICA XI: Transportation Science and Technology. – 2020. – pp. 521-530. doi: 10.1007/978-3-030-38666-5_55.
Готує кандидатів технічних наук, керує підготовкою магістрів в рамках європейської програми TEMPUS, проект MISCTIF (інтероперабельність і безпека руху) і проект MieGVF (інфраструктура та експлуатація високошвидкісного транспорту).
Теми дисертацій аспірантів:
Чернишова О.С. «Підвищення ефективності заходів зі зменшення обмежень швидкості руху поїздів, зумовлених станом залізничної колії»
Гусак М.А. «Підвищення ефективності роботи залізничної колії при спеціалізації напрямків для вантажних і пасажирських перевезень»
Байдак С.Ю «Раціональні параметри кривих для впровадження швидкісного руху поїздів».
Лужицький О.Ф. «Підвищення безпеки руху поїздів на перетині залізниці з автомобільними шляхам».
Гаврилов М.О. «Удосконалення технології виправки залізничної колії в плані й поздовжньому профілі».
Гловацький К.Ц., тема докторської дисертації: «Наукові основи удосконалення параметрів ґрунтоущільнюючих машин та технології ущільнення грунтів земляного полотна залізниць»
Захищені дисертації: Чернишова О.С. – 2010 р., Гусак М.А. – 2012 р.
Подана до захисту: Байдак С.Ю. – 2020 р.

Ключові слова з напрямку досліджень: швидкісний рух, високошвидкісний рух, план лінії, поздовжній профіль, інфраструктура залізниці


googlescholar.pngorcid.png

Просмотров : 4065

Возврат к списку