Модернізація електровозів 8G на плавне тиристорне автоматичне регулювання напруги на тягових двигунах в режимах тяги і реостатного гальмування

Версія для друку
Актуальність роботи



Модернізація електровозів дозволить збільшити масу поїзда до 10 ... 12%, підвищити швидкість руху до 12%, надійність роботи тягових двигунів, знизити питомі витрати енергії до 8%.


Основні результати від впровадження



Не до силової схеми: два групових контактних перемикача типу ЕКГ-8Ж масою 1820 кг і два перехідних реактора масою 900 кг. Знижуються витрати на ремонт і їх обслуговування, економічний ефект від модернізації одного електровоза 8G складе 20 тис. Доларів на рік, а витрати окупляться за 2,5 року.


Опис продукту або технології



На електровозі 8G виробляються перез'єднання у вторинній обмотці трансформатора, здійснюється чотирьохзонний плавне регулювання напруги на тягових двигунах. Конструкція тягового трансформатора залишається без змін. Встановлюється блок автоматичного управління і блок управління випрямної тиристорної установкою, які здійснюють автоматичне регулювання напруги на тягових двигунах, як в режимах тяги і реостатного гальмування.


стадія розробки



Розроблено проект-пропозицію на модернізацію електричної силової схеми електровоза 8G.


Переваги над аналогами



Пропоновані перез'єднання в силовій схемі електровоза 8G аналогічні запропонованим перез'єднання на електровозах ВЛ80т і ВЛ80с, так як силові схеми цих електровозів однакові. Надійність роботи силової схеми і вузлів автоматичного управління модернізованого електровоза 8G фактично підтверджена експлуатацією електровозів ВЛ85 на залізницях Росії.


Опис ринку збуту



Залізниці України, країн СНД і Китаю.

Ситуація щодо інтелектуальної власності: ноу-хау, готується патентна заявка.




можливості


В межах України - надання послуг по розробці проекту на модернізацію силової схеми електровозів 8G на тиристорне плавне автоматичне регулювання напруги на тягових двигунах в режимах тяги і реостатного гальмування.


Орієнтовна вартість



Розробка проекту на модернізацію електричної схеми електровоза 8G на тиристорне плавне автоматичне регулювання напруги на тягових двигунах в режимах тяги і реостатного гальмування замість неавтоматичного контакторного регулювання напруги - 100000 грн (20000 $).

Переглядів : 3339

Назад до списку