Роздільне скріплення СКД65-Б

Версія для друку
скрепление-1.jpg
 Дніпропетровським національним університетом залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна за безпосередньої участі колективу авторів спільно з Головним управлінням колійного господарства Укрзалізниці розроблена, запатентована і впроваджена конструкція проміжного рейкового скріплення для рейок типу Р65 для кривих з радіусами 350 м і менше, що отримала назву «тип СКД65» (зв'язування для кривих ділянок): для залізобетонних шпал - СКД65-Б, а для дерев'яних шпал - СКД65-Д.
  Конструкція скріплення СКД65-Б практично не відрізняється від скріплення КБ65 і призначена для застосування в дорозі з залізобетонними шпалами Ш-1-1 і Ш-6. Конструкція клемного вузла проміжного скріплення з регулюючими картками показана на рис. 6.
Від скріплення КБ65 відрізняється конструкцією підкладки і наявністю регулюючих карток (далі карток), зображених на рис. 1, укладаються вертикально між бічними гранями підошви рейки і ребордами підкладки.
   У кожне проміжне скріплення одночасно укладається набір з трьох карт товщиною 2 мм і 3 мм. Сумарна товщина трьох карт складає 7 мм. Карти виготовляються сталеві. Від руху вздовж рейки карти фіксуються конструктивно клемою. Для цього використовують пази верхньої частини карти.

   За допомогою зв'язування СКД65-Б можна вирішити такі завдання:
     1) створити шлях із залізобетонними шпалами Ш-1-1 на кривих ділянках радіусом від 450 до 200 м, з шириною колії від 1520 до 1534 мм, в тому числі змінної ширини в зоні перехідної кривої з кроком змінності ширини 1 мм;
   2) при поточному утриманні за допомогою карток скріплення СКД65-Б можна регулювати ширину колії в кривих ділянках на звуження
- Від 1 до 28 мм - при застосуванні шпал Ш-1-1;
- Від 1 до 14 мм - при застосуванні шпал Ш-6;
    3) на ділянках шляху, де існує звуження колії (наприклад, при застосуванні старопридатних рейок), скріплення СКД65-Б дозволяє регулювати ширину колії на розширення від 1 до 14 мм з кроком розширення 1 мм;
    4) на металевих мостах з плитами БМП існує можливість регулювання колії в плані шляхом поперечного переміщення рейок в межах від 1 до 7 мм з кроком регулювання 1 мм;
   5) для розрядки кущовий гнилість шляху з дерев'яними шпалами в зоні кривих ділянок з застосуванням шпал Ш-1-1 і Ш-6.

Переглядів : 13850

Назад до списку