Інноваційні розробки

Версія для друку
Програма «Plan2Prof»

      Програма «Plan2Prof» дозволяє суттєво спростити процедуру побудови поздовжнього профілю колії з використанням її плану.

Детальніше
Переглядів : 523
Технологии получения тетрафтороборатов, гексафторарсенатов и гексафторофосфатов щелочных металлов (Li, Na, K) для изделий электрохимической промышленности
Технології отримання тетрафтороборатом, гексафторарсенатов і гексафторофосфат лужних металів (Li, Na, K) для виробів електрохімічної промисловості

Фторокомплексние солі лужних металів як іоногенних компонентів органічних електролітів широко затребувані в електронній промисловості для виробництва літієвих батарей і сучасних суперконденсаторів. Світовий масштаб виробництва зазначених виробів щорічно зростає. Разом з тим, підвищуються вимоги до якості реакторної частини виробів, зокрема, до чистоти іоногенних компонентів і органічних розчинників.

Детальніше
Переглядів : 2754
Промышленная технология переработки отработанных и некондиционных литиевых батарей
Промислова технологія переробки відпрацьованих і некондиційних літієвих батарей

Технологія повторної переробки відпрацьованих і некондиційних літієвих батарей, що включають електрохімічну систему Li/LiBF4, Гаммабутиролактон / CFx. Для здійснення процесу створена пілотна установка, яка дозволяє переробляти в рік близько 3 тонн великогабаритних батарей.

Детальніше
Переглядів : 2470
Технологии и экспериментальные образцы оборудования для ликвидации экологических последствий масштабных выбросов в окружающую среду токсичных веществ
Технології та експериментальні зразки обладнання для ліквідації екологічних наслідків масштабних викидів в навколишнє середовище токсичних речовин

Спільно з КБ «Південне» розроблені технології та зразки обладнання для ліквідації екологічних наслідків масштабних викидів в навколишнє середовище найбільш поширених видів токсичних речовин (нафтопродуктів, аміаку і його похідних, хлору, HCl, H2SO4, HF), які відбуваються під час транспортних аварій з небезпечними вантажами, а також під час військових конфліктів і терористичних дій.

Детальніше
Переглядів : 2306
Модернизация электровозов 8G на плавное тиристорное автоматическое регулирование напряжения на тяговых двигателях в режимах тяги  и реостатного торможения
Модернізація електровозів 8G на плавне тиристорне автоматичне регулювання напруги на тягових двигунах в режимах тяги і реостатного гальмування

На електровозі 8G виробляються перез'єднання у вторинній обмотці трансформатора, здійснюється чотирьохзонний плавне регулювання напруги на тягових двигунах. Конструкція тягового трансформатора залишається без змін. Встановлюється блок автоматичного управління і блок управління випрямної тиристорної установкою, які здійснюють автоматичне регулювання напруги на тягових двигунах, як в режимах тяги і реостатного гальмування.

Детальніше
Переглядів : 2504
Новые ресурсосберегающие технологии восстановления изношенных деталей машин и механизмов. Защита деталей от коррозии
Нові ресурсозберігаючі технології відновлення зношених деталей машин і механізмів. Захист деталей від корозії

Одним з найважливіших показників експлуатації рухомого складу є безпека руху. У свою чергу, багато в чому цей показник залежить від експлуатаційної надійності локомотивів і вагонів. Безвідмовність роботи деталей і вузлів прямо залежить від якості ремонту. Використання розроблених технологій дозволяє якісно відновлювати і зміцнювати зношені деталі, тим самим, збільшуючи їх ресурс.

Детальніше
Переглядів : 2954
Методика численных расчетов напряженно-деформированного состояния обделок тоннелей в сложных инженерно-геологических условиях
Методика чисельних розрахунків напружено-деформованого стану обробок тунелів у складних інженерно-геологічних умовах

При будівництві тунелів та інших підземних споруд, включаючи ескалаторні і перегінні тунелі метрополітенів, необхідно визначати напружено-деформований стан (НДС) пристроїв, що працюють в складних грунтових утвореннях. Для вирішення поставленого завдання раніше розроблена методологія розрахунків, проте вона не дозволяє оцінити реальний стан взаємодіючої системи «масив-обдєлка» через її великої складності.

Детальніше
Переглядів : 2266

Сторінки: Пред. 1 2 3 4 След.